Шановні колеги, здобувачі освіти, батьки! Ви завітали на блог вчителя початкових класів Березанського ліцею Березанської селищної ради. Приємної подорожі на сторінках блогу!

Здобувачам освіти

 

Дорогі здобувачі освіти!!!

Ця сторінка для вас. Тут ви можете випробувати свої знання, виконувати вправи, розгадувати кросворди, читати казки та багато іншого. А також для вас є корисні поради.

ОФОРМЛЕННЯ ОБКЛАДИНКИ УЧНІВСЬКОГО ЗОШИТА

Зразок

(з української мови, з математики, з літературного читання, 

з інтегрованого курсу "Я досліджую світ")

Зошит
для робіт з української мови
учня (учениці) 3-А класу
Березанського ліцею 
Зошит 
для робіт з математики
 учня (учениці) 3-А класу 
Березанського ліцею 

 


Зошит 
 для робіт з інтегрованого курсу
"Я досліджую світ"
 учня (учениці) 3-А класу
 Березанського ліцею  

Примітка:

Прізвище та повне ім'я пишемо у формі родового відмінка.

Прізвище пишемо на першому місці, а потім - повне ім'я.

Як зазначати дату та вид роботи?

У письмовій роботі з мови або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу, яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача тощо).

Чи треба ставити кому в кінці заголовків?
У кінці заголовків кома не ставиться.

7 жовтня
Класна робота
Задача 35

Як виправляти помилку?

Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

Чи можна помилку брати в дужки?

Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.

Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком тексту однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки.

Де починати робити записи на новій сторінці?

Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка.

Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?

Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок не пропускають.

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?

Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?

Запис дати і виду роботи розміщують посередині робочого рядка:

7 жовтня
Класна робота
Вправа 35

Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.

Де слід розпочинати запис математичних завдань?

Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Скільки клітинок слід пропускати між записами?

Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.

Як писати цифри і літери?

  1. Цифри і літери треба писати похило.
  2. Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.
  3. Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

Яка повинна бути висота літер та цифр?

  1. Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;
  2. Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.
  3. Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.

Які правила написання найменувань?

Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (У одному ящику 14 кг цукерок? Скільки кілограмів груш завезли?).
Після чисел найменування пишуть скорочено:

  • Без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;
  • Крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 20 грн. 35 к.

Які існують правила скорочення?

  1. Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с; 60 км/год
  2. Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:
  • 35 з. (зошитів) – до першої голосної;
  • 17 ол. (олівців) – до другої голосної.

У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:
Відповідь: купили 24 олівці.


Як швидко вивчити вірш напам’ять?

ü 1. Прочитай виразно вірш.

ü 2. З’ясуй, про що (про кого) йдеться у вірші.

ü 3. З’ясуй незрозуміле у змісті й образах.

ü 4. Прочитай вірш ще раз, поділи його на завершені за змістом логічні частини.

ü 5. Намагайся уявити собі зміст кожної частини у відповідних картинках, образах.

ü 6. Прочитай два-три рази почергово кожну частину вірша.

ü 7. Закрий книжечку й відтвори прочитане напам’ять.

ü 8. Перечитай ще раз увесь вірш.

ü 9. Розкажи вірш напам’ять.

Як працювати над задачею?

 1. Уважно читаємо задачу 2-3 рази, визначаємо головні слова.

 2. Записуємо коротку умову.

 3. Аналізуємо, що позначає кожне число і чи можна розв`язати задачу одразу.

 4. Якщо задача проста, пояснюємо як відповісти на питання.

 5. Якщо задача складна, продовжуємо аналізувати, складаємо схему  розв`язання.

 6. За схемою записуємо розв`язання з поясненням на кожну дію, вираз і повну  відповідь.

7. Увага! Відповідь починаємо записувати з числа.